Busra1129 Essa33 yani bu şekilde anlaşılıyor mu bilmiyorum ki bende bugün aldım sonuçları benimde e nabızda böle gösteriyor ama senin hcg sonucun çıkmamış daha ortadaki bana doktorun verdiği sonuç şema falan var
Busra1129 Essa33 bide e nabızda mobil kullanıyorum ben orda kötü çıkarsa kırmızı ünlem işareti oluo yanında benimkinde yeşil tik vardı temiz çıktı sonuçlrım bi öle bak istersen
Cennetbayram Busra1129 özel hastanede mi yaptırdın bende indirdim sonuç dosya ekindedir diyo sonuç göstermiyo hastanemi paylaşmıyor acaba daha çıkmadı mı
Busra1129 Cennetbayram yok normal devlet hastanesinde yaptırdım bu e nabız böle görünüyor doktor çıktı verdi onda grafikle anlatıo
lentil Cennetbayram bana hastanenin söylediği 2li test sadece rakamsal değer olarak yayınlanıyormş ama sonucu gidip grafik şeklinde hastaneden almak gerekmiş. Dün gidip aldım bende