momof3 Rolria Benim doktorum da doğumumda risk farktörü olduğu için kanı sıkı takip ediyor,kansızlığım çıktı özellikle B12 ye bakmıştı b12 düşüklüğü de kansızlığı tetikliyor demişti.Şuan B12 iğnesi+kan ilacı kullanıyorum.B12 ye bakıldı mı hiç?
Rolria momof3 Bakıldı b12 yerindeydi yeterliydi demirim cok düşüktü o yuzden direk demir verdi sabah akşam iciyorum