Erturk Hamilelik boyunca sık sık doktorunuzla görüşeceksiniz. 1 hafta arayla gitmeye hiç çekinmeyin o yüzden. Bence aksine memnun olacaktır.
Bebek büyüdükçe depolarımıza ortak oluyor. Belki geçen hafta yeterli olan kanınız artık yetmemeye başlamıştır. Ve ilk üç ay kritik bir dönem, önleminizi almalısınız diye düşünüyorum.