Deletedmom15257 Deletedmom71 yaa olmaz zaten kuzum bulursun daha cokkk var bende değişebilir diye bakiniyom guzel isim olsun kizim ilerde neden demesin diye
Deletedmom71 Deletedmom15257 hahaha mantıklı 😄 genel olarak 2 isim düşünmedim tek olur sanırım ama bakalım Belli olmaz sağım solum 😂
Deletedmom71 Deletedmom15257 oda mantıklı 😂 2 isim olunca biri başka bi isimle seslenir biri diğeriyle diye düşünmemiştim aslında
Mus-sak Deletedmom71 Hmmm 🤔 Hiç Öyle Modern Düşünmemiştim Ki ,, Biz Anlamlarına Önem Verdik .. Az Düşüneyim 🤗
Tubad Deletedmom71 Henüz 20 hafta var doğumuma eğer değişmezse bizim Bebişin adı Emir Aras. İsim kavgası çıkmasın diye eşimle ikimiz beğendiğimiz isimleri koyduk 😂😂