Kızlar benimde ikili tarama testi 1500/1 çıktı. Dörtlü de 390/1 çıktı. Doktor perinatoloji bölümüne git dedi. 20. Haftami bekliyorum bende. Herşey Allah’tan bol bol dua edelim. Rabbim bilirse en iyisini bilir. Hamilelikte kadınlar daha hassas oluyorlar sabah kalkerken aklında akşam yatarken aklında. Allah sagliklica kucağımıza almayı nasip etsin kızlar