Ebusss1 benim kombine ve yaş riski riskli cikmisti, ultrason verileri gayet güzeldi. fetal dna ve amniyosentez önerdiler hiçbirini yaptırmadım detaylıya girdim sadece. Bütün tahliller temiz gelsede doğumdan sonra bir problem olduğuda çıkıyor riskli çıktı diye engelli, temiz geldi diye sağlıklı doğacak diye bir garanti yok. Allah her şeyin doğrusunu bilir 🤲