Normalde oğluşum ikizler olacaktı ama biraz erkenci davranıyor boğa olacak. Dün sancım olunca nst bağlandım ve 60-65lerde sancım çıktı. Doktorum hemen serum verdirdi ama usg basılar başlamıştı sanırım 37 zor göreceğiz bu gidişle biz düne göre daha hissedilir şekilde