Sevi36610 Beruz benim de 32+0 da 2465 gr dedi iki hafta önden gidiyor dedi.gebelik şekeri çıktı diyete uyuyorum arada kaçırıyorum ortaya karışık birşeyler yapıyorum😂 ama artı eksi iki hafta bir sıkıntı teşkil etmez dedi.
Beruz Sevi36610 ozaman iyimiş benim doktor çok korkuttu küvez sarılık biçok sıkıntı diyerek bende diyet yapıyorum ama arada kaçıyo dediğin gibi 🙇🏻♀️🤷🏻♀️
Sarew Beruz ölçüm cihazını dahile doktoru yazmıştı bir hafta ölçtüm ilk baslarda 136 130 civarlarındaydı bi kac gün sonra düşmeye başladı tokluklarda 99 u gördügüm bile oldu
Zemira21 Benimde suyum fazlalasti 36. haftadayiz bizde seker olabilir dedi bu hafta seker ölçümu ve diyet yapiyorum duzelmezse erken alırım bebisi dedi bende cok korkuyorum plasenta ayrilmasi falan olabiliyormus allah korusun tedirgin haldeyim.
Zemira21 Beruz amin insallah hepimizinki saglikla gelsin dunyaya 🙏 benim aclik 75 tokluk sabah 101 oglen 95 cıktı degerler hakkinda bilginiz var mi ki
Taze_gebe Beruz benim de açlık iyi tokluk yüksekti 😞 ama inşallh diyetle düzelen cinstendir hiç korkmayın diyetle düşünce mıtive oluyor insan
Sarew Beruz öncesin de yapılmadı seker yüklemesinden sonra diyet ile beraber ölçüm yaptım 1 hafta tokluklara hiç sınıra yakın çıkmadı sadece biraz açlıklarım yüksek doktor diyete devam ettirip ölçüm yapmamı bıraktırdı ilaca da gerek duymadı1 ay sonra kontrole çağırdı
Milenka Beruz benim yeğenim dört kusur kilo doğdu normal doğumla birşey olmadı insallah sizde sağlıkla sihhatle alırsınız. Diyetinize de uyarsaniz birşey olmaz Allah’ın izni ile
Beruz Sarew anladım bende 1 hafta sonra tekrar kontrole gidicem bakalım bana 1 hafta diyet yap dedi bana ama devam edicekmi sanrm kontrolden sonra karar vericek