MinikTospa irmsm Bende çok heyecanlıyım hemen kavuşmak istiyorum sağsağlim kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏
Zezz badehandeyldz benim kizim olacak hamileligim zor gecti ama akabinde 2.bi bebek istiyorum sizin gibi nasipse eger…yas 39 olinca oyle istiyorum tabi istemekle olmiyor nasip kader
badehandeyldz Zezz 40 a kadar yolu var bence arka arkaya düşünün bakarsınız olur neden olmasın daha gençsiniz 💐
Zezz badehandeyldz size yorum yapiyprum diye kendi adimin altina yapmisom hahaaa ins hersey gonlumuzce olur