irmsm Arifcaninannesi bende şu an 32 haftayım banada 19 haziranın olduğı hafta dedi 38 den sonraya denk geliyor
MerveAkty Arifcaninannesi bizde 37+6da planladık bi sıkıntı vs oldu mu 😊 benim de ikinci hamileligim ilk kızım 40+2de doğdu da
Nymphadoraa Gozde94 ben de o gün tam 39. Haftalık oluyorum. Sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin Allah ☺️
Raymalifalitiko Peki 37 haftada doğan bebekle 39 haftada doğan bebek arasında ne gibi bir fark oluyor.. Ben 38 haftada dogum olsun diyorum eşim 1 hafta daha dursun diyor..
MinikTospa irmsm Bende çok heyecanlıyım hemen kavuşmak istiyorum sağsağlim kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏