Kizlar yeni yaptiricak olanlar akşam 11den sonra kesinlikle bişey yiyip içmeyin ben bilemedim ilk 50grmlik yukletigmde gece beste tatlı falan yemistim tokluk sınırı geçmişti doktorum korkuttu bugün 100gramlik yaptık hiç bişey yiyip içmedim çok şükür normal geldi bı sıkıntı cikmadi