esra556141 Nundiyebiri ozman o yuzden öyle biliyosunuz çünkü ben 50 gr içtim acken bide glikozu ictikten 1 saat sonra kan verdim sadece okadar
Ysmn029 Ay içtim içeceği tadı çok güzeldi 🥰😂 korktuğum gibi olmadı çilekli ama karpuz tadı geliyor sanki 😂
Ysmn029 buiyimi çıkmadı sonuçlar eve geldim bir saat arayla iki kere tokluk verdim öğleden sonra çıkar dediler
buiyimi yelizyeliz bir şey sorabilir miyim 75 lik içtim bir saat sonra 157 cıktı 140 ’ın altında çıkmalı demişti doktor. 1 Saat sonra tekrar vereceğim kan. Ikisinin sonucuna göre değerlendirilir değil mi.
buiyimi Ysmn029 tokluğu benden parmak ucundan aldı acaba yanlış çıkar mi o cihazda diye içimde şüphe kaldı
Ysmn029 buiyimi niye öyle yapmış ki alsaymış ya kolundan bu insanlarda tuhaf ya evde kendin de yapardın onu daha ne gerek var sağlık kuruluşuna gitmemize o zaman
buiyimi Ysmn029 herkeste bir atar gider vallahi anlamadım bende doktorum sağlık ocağını öneriyorum coviden dolayı devlete gitme demişti.
buiyimi Ysmn029 açlık çıkmadı ama parmak ucu hemen cıktı ilki 157 ikinci 137. 140 sınırmış doktorum demişti. 75 lik içtim bende inşallah güzel çıkar sonucunuz
Pelin__1 buiyimi Bana doktor 75gr yükleme için 1.saat sonu 180′in 2.saat sonu 153′ün altında olmalı dedi.
buiyimi yelizyeliz 2 saat sonra verdiğim 137 çıktı. Bu makinaların yanılma payı oluyor mu acaba. Ailemde falanda yoktu şeker hastalığı şaşırdım açıkçası beklemiyordum.
Ysmn029 buiyimi bence benim sonuçlara göre seninki çok çok iyi bana da diyet önerdi sadece bir hafta takip et açlık tokluğunu dedi