Demetk Gamzeozbek-1 esim cesur istiyor ben pek begenemedim ama ama belki sen begenirsin.degisik farklk
N_A_Z_L_I_M Gamzeozbek-1 Kesinlikle tek isim yanayız bizde 👍 1.Oğlum 💙Miraç 💙 2.Kızım ❤️Eslem❤️ 3.Oğlum geliyor 💙Aras 💙olacak inşallah 🤲
yagizinannesii Gamzeozbek-1 ay Oğuz ismi çok güzel aynı zamanda eşimin de adı. Benim de oğlum olacak Allah’ın izniyle. Adını da yağız koymayı düşünüyoruz. ❣️