Gamzeozbek-1 Isim bulamıyoruz benim ediz hoşuma gitti eşim beğenmedi sonra oğuz dedim onu beğendi ama tam da emin değiliz isim önerisi alabilirim. Başka bişey beğenmezsek oğuz olcak sanırım. Önerilerinizi bekliyorum..🤗
Gzmk Gamzeozbek-1 bende ediz düşünüyorum çok güzel bir isim edizin yanına eşinizin istediğini koyabilirsiniz
yelizyeliz Gamzeozbek-1 Oğuz çok güzel bir isim. Benimde eşimin adı🤣🙏🏻 Belki o yüzden güzel geliyordur🌸
Zelsonr Gamzeozbek-1 Biz eşimle karara verdık hamdolsun Alpaslan koyucaz inşallahhhhhhh oğluşumun adını 🤲🤲💙💙
Gamzeozbek-1 Gzmk iki isim sevmiyorum canım o yüzden bi tanede karar vermemiz lazım ediz çok güzel bence ama istemedi işte
N_A_Z_L_I_M Gamzeozbek-1 Kesinlikle tek isim yanayız bizde 👍 1.Oğlum 💙Miraç 💙 2.Kızım ❤️Eslem❤️ 3.Oğlum geliyor 💙Aras 💙olacak inşallah 🤲
Gamzeozbek-1 yelizyeliz eşimde çok beğendi başka içimize sinen bi isim olmazsa oğuz olcak diyo bakalım hayırlısı 🤗
Gamzeozbek-1 Zelsonr bende beğeniyorum canım bakalım hayırlısı büyük ihtimalle oğuz olcak ama yinede tam karar vermeden bi araştırmak istedim
ElifB08 Gamzeozbek-1 Bende Arel ismini çok beğendim. Oğlum olursa koymak isterim belki tavsiye olur size 🙏🏻
Minikkuss Gamzeozbek-1 ediz çok güzel isim . Ben toprak istiyorum ama bende kararsizim burda kalayım🤣