Alpbusy bende de aynı durum vardı yediklerime dikkat ettim 25. Haftada normale gelmişti. Sınırdaydı benim suyum da fazlalık olarak. Doktorum patalojik bir fazlalık değil suyu gayet iyi merak etme demişti, tabi ki ben de dikkat ediyordum. Zaten erken doğum bir çok sebebe bağlı. Öğün aralarını düzenle canım, çok aç kalıp birden yemek yemeye yüklenme. Biraz beyaz ekmeği makarna filan azalt. Bol su iç