Buusraa16 Merhaba hanımlar 🎈 aynı haftada olanlar var mı neler yaşıyosunuz ? Ben de Zorluklar iyice arttı karantina da cabası 🤦🏼♀️ siz de ne var ne yok
Alwayshope Buusraa16 ben:) benim en büyük zorluğum mide ekşimesi şimdilik 😊 24 den beri bebiş kafası aşağıda acaba erken doğuma sebep olur mu bilmiyorum
Yumurcakk Buusraa16 28+5 temmuz 17 de doğumum🥰 bebeğim 29. Haftada cok daha sert ve sert tekmelıyor hamılelıgımı bu hafta cok iyi hşssettim
Dygzl Buusraa16 bende 29+4 oldum 7 Mayıs itibarı ile 🤗 mide yanması en büyük problem şuan benim için ve farkettim ki şekerli şeyler tüketince daha fazla artıyor 🥲
eminedlmnn Yumurcakk benim de 28+4 ama tahmini doğum 26 temmuz gözüküyor neden acaba 19 ekim son adet tarihi
Duygus97 30+3 olur mu 🤩🙈 Beni en çok zorlayan Karnımın sertleşmesi ve sürekli pijama kontrolü yapıyorum Allahtan evde kimse yok deli gibi takılıyorum Allah korusun su gelir anlamam falan diye 😂
mlkkk Buusraa16 29+1 olduk bizde gece uykuları sıkıntı olmaya başladı sırt üstü yatınca nefesim daralıyor sağa sola yatınca çocuğumu eziyorum diye korkuyorum ki o da hep tekmeliyor üstüne yatıyorum galiba 😅 mide ekşimesini ben iki haftadır çözdüm yemeyle içmeyle alakası yoktu açkende tokkende özellikle akşama doğru ekliyordu ve rennie duo bile yetmiyordu doktorum lansor verdi bi kere içiyorum beş altı gün rahat 😊
Dygzl mlkkk 24 haftadan sonra sırt üstü yatış önerilmiyor diye biliyorum en uygun sola yatış eğer sürekli sol yorarsa sağa yatış , çünkü sırt üstü yatışta bebeğin beslenmesi sıkıntıya giriyor diye okumuştum bir yazı da , bi araştırın isterseniz 🙏
mlkkk Dygzl biliyorum canım damarlara baskı olduğundan tansiyon düşmesi varis problemi olabiliyormuş ama bebek ağırlaştıkça bu durumla karşılaşma olasılığı daha yüksek zaten bebek ağırlaşmaya başladıkça istesende yatamıyorsun en rahat pozisyonu arıyorsun o da ya sağa yatış ya sola yatış doktorum da öyle demişti sola yatmanı öneririm ama şimdi nasıl rahat edersen öyle yat sonrasında istesende yatamazsın doğru uyku pozisyonunu bulursun zaten diye öyle de oluyor 😅
Dygzl mlkkk Allah yardımcımız olsun son zamanlarımız yaza gelecek göbekler bir yandan sıcaklar bir yandan hiç uyuyamayacağız 🤭😊
Buusraa16 Deletedmom_5 ben kabızlığın çözümü bol lifli gıdalarla beslenip zeytinyağlı ılık su içme de buldum tavsiye ederim ☺️
Cansu_04 Buusraa16 28+3 şimdiden sırt üstü yatınca nefesim daralıyor sırt üstü yatamıyorum sola yatamıyorum sağa yatınca okdr rahatlıyorum ki ohh çekiyorum resmen bazen uykusuzluk oluyor bende🥴🤯
Dygzl Cansu_04 🤦🏻♀️ Çoğu bitti azı kaldı Allah hepimizin yardımcısı olsun , bi de hava sıcaklığı fazla olunca ödem artıyor ya ben ondan da çok korkuyorum 😒
temmuzannesiiii aycanasel 28+6 benimde çok sırt ve bel ağrım var doğuma kadar böyle mi devam edecek acaba 😏