Mrvweeeeee yamacinannesii anladm doktor daha iyi ben ole biliyorm ilk hamililgmden bildigimi soledm belji yanlis biliyormdr senin deger kacmis ense kalinligi
yamacinannesii Mrvweeeeee yani bişey demedi sorun yok dedi sadece bende bilmiyorum ki neyin nasıl olduğunu burda diyolar hcgnin daha düşük olması lazım diye benim daha yüksek mesela
yamacinannesii Mrvweeeeee mom değeri hcgnin 2.08 pappa 1.58 doktor bununla da ilgili bişey demedi ama burdakiler tam tersi olması lazım diyor
Mrvweeeeee yamacinannesii himm vala hc bilmiyirm yanlis bilgi vermek istemem doktor bi sorun gormediyse sikinti yok zaten
Alone Mrvweeeeee doğru değil. Benim papp a değerim 0.64 beta hcg 51 gibi bir değer. hcg yüksek pap a düşük olduğu için down sendromu riski yüksek çıktı