Beyzan sezaryen doğum olmayacaksa takımlar fazla gibi, kendinize ince pamuk çorap ve rahat terlik alın, göğüs ucu kremi (lansinoh) mutlaka ama mutlaka götürün göğüs kapağı ile birlikte. Depend külot ihtiyacı bırakmıyor ama yer tutmaz siz bilirsiniz. Eğer açıksanız saç kurutma mak. İle tarak da koyun derim. Hastaneden çıkarken giyeceğiniz bir takım kıyafet de koyun, giderken giyilenler rezil oluyor 😅