mlkkk battaniye olarak aynı koymuşuz sizinle yeterli sanırım bunlar. Yorumlara bakarak 2 tane uzun kollu çıtçıtlı koydum çantama. İlk oğlumda 2 sene bir fiil pamuk kullandığım için pamuk konusunda antrenmanliyim kaynamış soğumuş suyumu çantamda hazır tutuyorum genelde bunda da doğuma yakın hazırlarim tekrad ama yine de 1 paket sleepy sensitive attım çantaya hem kendim kullanırım hem de gerekirse bebeğe kullanılır diye🙂 ilk oğlumda Sezaryen oldum hemen emzirdim bunda da inanıyorum inşallah sütüm gelecek gelmezse de bunu o an düşünmek daha doğru geliyor bana. Yani bir hikaye var ya köylüler yağmur duasına gitmis ama sadece bir kişi yanına şemsiye almış çünkü o inanmış diye ben de yanıma biberon ve mama almayarak sütümün geleceğine inanıyorum 🙂 inşallah hepimizin bol bol sütü olur 🌸