Gizmo90 niye yıkıldınız dünyanın sonu değil, hayırlısını dileyin, elbette insan üzülüyor evlat sahibi olmak için ama her şey Rabbimin taktiri. Hayırlı zamanı bilir, bu problemler çaresiz değil ki .tedavisi var . Hiç sebepsiz insanlar infertilite yaşıyor, çaresizce yıllarca bekliyor. Bol bol dua edin. Ve daha erken çok zaman geçmemiş . İnsanların sözlerine takmayın