Gizmo90 lütfen hırpalama kendini, forumda kaç kişinin 0 morfolojiyle hamile kaldığını okudum.
Hepsinede Dr tüp demişken.
Bi tanıdığımda ikinciye bebek istiyorlar uzun süre olmayınca Dra gittiler, Dr eşinin morfolojisin bakıp “nasıl sizin bebeğimiz olmuş ki” diyor.
Hayat her zaman rasyonaliteden, matematikten geçmiyor.
Allah ol dedi mi olur inş.
Dr eşine değer arttırımı için ilaç verecektir, sen moralini düzgün tut.