buiyimi evet balık yiyemiyorum ben malesef. Yani normalde büyük balık yerdim ama cıva oranı yüksek olduğu için büyük balıklar yasak. Sadece hamsi ve sardalya yiyebilirsin dedi. O da ayda bir anca yiyorum sevmediğim için. Ceviz ve semiz otunu bu nedenle önerdi.