1anne-2bebek Guneyinannesi1 evet bndede oluyor agır gelıyor kokusu falan ferroda oyle birde ac karnına
Eylulunannesi-2 Guneyinannesi1 bebegn zeka gelişimş için etkliymş cnm. Alablrsn bldgm kadaryla alerjin falan yoksa bi zararı yok. Ben aylardr kullanyorm.
Dgunduzalp Guneyinannesi1 bende balık tüketemediğim için doktoruma danışmıştım zade vital balık yağı önerdi hamileler için özel olanından kullanıyorum memnunum
Fero94 Guneyinannesi1 doktorunuza danışın bence. Ayrıca balık yemeseniz dahi günde iki ceviz ve semiz otu gibi bitkilerden de omega 3 ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz. Benim doktorum doğal olan şeylerden yanayım bunları tüket demişti.
Mom017 1anne-2bebek ferro bana tok karna vermiş doktorum. Bir öncekinde aç karna vermişti. Değişiyor sanırım. Ama gerçekten iğrenc bir kapsül 😂
1anne-2bebek Mom017 yanlış mı yazdım ferro benım ac karnına. İlk gebelıgımde de ac karnınaydı. Bnce emın olun hıc tok karnına içildiğini duymadım ☺️
Fero94 buiyimi hayır. Doktorum buna gerek olmadığını söyledi. Bakın sizde kullanmayın demiyorum kesinlikle ama doktora danışılmadan kullanılmasını doğru bulmuyorum sadece.
Mom017 1anne-2bebek valla kutusunun üstünde bile tok yazıyor 😅 anlamadım ki son 1 kaldı hatta kansızlık icin de eskiden kullandığımda aç vermişlerdi hatırlıyorum ben de
Birmelekannesi1567 tugbaaltuner https://ibb.co/Vvkx9g7 https://ibb.co/QC3P46V Bize tahminde bulunabilir misin canım
1anne-2bebek Mom017 sasırdım bnde ☺️ hatta bnım dpktorum sabahları av karnına ıcemıyorsan gece yatmadan ac karnına ıc demişti 🤭 vardır bıkdıklerı doktorların 😍
Fero94 buiyimi evet balık yiyemiyorum ben malesef. Yani normalde büyük balık yerdim ama cıva oranı yüksek olduğu için büyük balıklar yasak. Sadece hamsi ve sardalya yiyebilirsin dedi. O da ayda bir anca yiyorum sevmediğim için. Ceviz ve semiz otunu bu nedenle önerdi.
MelekkkkKY Guneyinannesi1 bende yaklaşık bir 14. Haftadan beri imom balık hapı kullanıyorum şuan 24. Haftamdayım daha başka kullandığım vitamin vs de var tabi ama doktorum 12 gün kadar önde gittiğini söylüyor 😊 bugün aynı doktora giden bir arkadaşım daha Doğum yaptı 4200 doğdu bebeği 😊
matildaaa Solgar omega 3 kullanıyorum. Doktor yazmadı ama ben balık tüketmiyorum. Sevmiyorum. Sezonu da bitti. Kafama göre başladım :) haftada 2-3 içiyorum. Kullananlar ne sıklıkta içiyor
buiyimi matildaaa bende kafama göre haftada 2 3 içiyorum ocean mummy aldım normalde de balık yiyemiyordum ama haftada 2 defa yiyorsan içmeni önermiyorum demişti doktor