-Zeynepakms- Mucize_anne32 https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://resmim.net/&ved=2ahUKEwirg_X8pbfwAhWDPOwKHS8gD-AQFjAAegQIERAC&usg=AOvVaw1OfQoHB0mmzuQQakPbQiqG&cshid=1620381470122
mothers_baby2021 Hellobaby1 nerden ekleniyor yapamıyorum dün denedim yazıyı yazarken ekliyim diye ama
mothers_baby2021 baby_mama suwenin normal pijama takımını almıştım kumaşı inanılmaz güzel ama yıkanınca çekşyor mu yoksa alt kısmın paçaları mı kısa geliyor çözemedim yani .Onun dışında çok kaliteli gerçekten.ben ilk zamanlarda ayrı ayrı parçalarla beyaz almıştım aslında onu çıkarıp bir bakıyım o zamanki kafayla L beden aldıydım çok öyle kilo almadım aslında ama onunla rahat eder miyim bilemedim
aycanasel Hellobaby1 instagramda pijamapartisi diye bir sayfa var suan anneler gunu icinde kampanyasi var ben oradan 2 takim aldim cok memnunum bak istersen fiyatlarda uygun kalitesine gore. Xl beden 95 kg ya kadar oluyor rahatlikla sipariş edebilirsin.
aycanasel Hellobaby1 hamile oldugunuzu düşünerek lohusa icin aradiginizi düşündüm. Haliyle kilo aliyoruz ya 😊genelde beden olarak bulmakta zorlaniyor insanlar boyle bir sıkıntı yasamayacaginizi anlatmak istedim.
Delice_zeytin Suwenden alan arkadaşlar pijama altlarında çekme veya uzun olma durumları yaşadınız mı ? Netice de bir beden büyük alıyoruz kilo sebebiyle .. paçalar nasıl olur kestiremiyorum yıkanınca çeker mi filan acaba dokuları nasıl