baby_mama suwenin normal pijama takımını almıştım kumaşı inanılmaz güzel ama yıkanınca çekşyor mu yoksa alt kısmın paçaları mı kısa geliyor çözemedim yani .Onun dışında çok kaliteli gerçekten.ben ilk zamanlarda ayrı ayrı parçalarla beyaz almıştım aslında onu çıkarıp bir bakıyım o zamanki kafayla L beden aldıydım çok öyle kilo almadım aslında ama onunla rahat eder miyim bilemedim