Masallina Sshr 10/ 15 damla arasi dedi dr. Ben direk agza alamiyorum ekmek uzerine damlatip yiyorum bu sayede midem bulanmiyor
Sshr Kubra_dmrr benmde demirim çok düşük kanım normalmiş kan ilacı vs vermedi magnezyum içinde magnorm kullanyorm eklem ağrısı vs olursa
Kubra_dmrr Sshr anladım canım kullanabiliyorsan ne güzel bana magnezyum için bisey vermedi doktorum öyle ağırlarım yoktu en son kontrolde
Busrayldz Bende kullaniyorum ve ekmeğin uzerine 10 damla damlatıp kullaniyorum hic mide bulamdirici değil hoş bi tadı oluyo kaşığa fln damlatip içmeyin kizlar ozman bulandırabilir midenizi ekmekle güzel oluyo genelde doktorlarda ekmekle öneriyo🤗
Glmsr Ay çok sasirdm 10 damla veya 20 damla ne kadar da fazla bana gün de bir kez 3 damla dedi o yüzden kolaylıkla içiyorum 👍🏼
alimveannesi Sshr gunde 30 damla kullaniyorum bu sekilde 3 kutu bitirmem lazim d vitaminim cok dusukmus
ZeynepP62 Saganak Bu tek bir şişe halinde öyle değil mi ? Bunu komple içmeyecekmiyiz ? 10 damla derken ? Nasıl anlayacağız bana bir tane verdi 10 damla dedi ben hepsini dikip içecektim . Kafam karıştı suan ? Bilginiz varmı ?
Saganak ZeynepP62 yok bana verdiği baş parmak büyüklüğünde ağzını açınca damla damla akıyor size belki tek kullanımlık olanını vermiştir ama benim bildiğim oda dikilip içilmiyor en basit ekmeğe döküp yemelisiniz
SevDin Sshr önce 10 damla ile başladım sonra 15 damalaya çıktı tekrar tahilil yaptırdım günde 10 damla düştü yoğurda koyup yiğorum hiçte bir şey hissetmiyorum ihmal etmeyin bebeğin kemik gelişimi için çok faydalı
Nly_87 Bende günde 8 damla ekmeğe kaşara yada muza damlatarak içiyorum tadı rahatsız etmiyor , en güzeli de ekmekle oluyo çünkü yağı çekmiş oluyor hemde suya yada kaşığa damlatırsan orda kalıyo bi kısmı demişti dr um o yüzden bence en güzeli ekmek 👍