kuzeyinannesiiii64 Uşak Öztan hastanesinde doğum yapanlar fiyatla ilgili az çok bilgi verebilirler mi
Nejlavrl kuzeyinannesiiii64 ben inan iltere gidiyorum bu hafta sonunda yada diger hafta basi doğumum var sezeryan olacağım spinal 3000 tlyi buluyor özel oda istiyorsaniz bugün net sekilde öğrenirim 9 da randevum var arkadasimin doğumundan biliyorum fiyati😌
Fatosfatos Öztan hastanesinde eda özkana gidiyorum. Arkadaşımızın biri yeni doğum yaptı. Covid testi yatak parası ile birlikte 3000 TL gibi bişey söylemişti. Tam hatırlamıyorum ama o civarlarda birşey olması lazım.
kuzeyinannesiiii64 Fatosfatos çok teşekkürler hastaneyle görüşeceğim artık paket gibi seçenekler var mı
Fatosfatos kuzeyinannesiiii64 ben geçen de soracaktım çok yoğun olduğu için hasta birimi soramadım. Kontrolüm var yakında bende görüşecegim
Hfsl Merhaba fiyatları önceden mi konuşmak gerekiyor ya da zamanı gelince yönlendiriyorlar mi bilginiz var mı
Gizem_Cengiz20 Nereden öğrendiniz Eda hanımın hastaneden ayrıldığını ? Kendisi hiç böyle bi bilgi vermedi bende ona gidiyorum da şoktayım şuan
Fatosfatos Gizem_Cengiz20 bende geçen ay öğrendim. Kendine iki hafta önceki kontrolum de sordum ay sonuna kadar burdayım dedi. Bi tanıdıktan temmuzun 5 ine kadar burada olduğunu duydum. Tam ne zaman gidecek bilmiyorum ama Bi kaç haftası var sanırım
Gizem_Cengiz20 Haziran’ın sonuna kadar mi burda olduğunu söyledi 🙇🏻♀️ Eee bizim doğumlarımızı kime aktaricaklar çok saçma değil mi
Fatosfatos Gizem_Cengiz20 digerilerinden birine gidin der sanırım. Ben Bi yandan devlette Serkan bodura da gidiyorum.
Nejlavrl Gizem_Cengiz20 cumartesi günü yoktu eda hanim inan beye aktarmışlardı hastalarini rabdevu saatimde gitmeyi birakin fazladan iki saat beklemek zorunda kaldim inan bey baya gergindi eda hanimin hastasinin kanamasi vardi 30 haftalik bebek ameliyata alacakti eda hanimin hastasını
Fatosfatos Ys35 kesin miymis Bi kere sordum diye sürekli sormak da istemiyorum. Ben devlet hastanesinde Serkan bodura da gidiyorum. Eğer giderse onda doğum yapmayı düşündum.Benim de 34+4 ama suyum az olduğu için tetikteyiz. Burdayken olursa onda yapıcam.