Mervecee Nymphadoraa yani Nymphadoraa tek dediği o yüksek çıkmış perinatalji uzmnı baksın sırtta açıklık var mı yok mu dedi bu kadar
Mervecee Ela20 hayır ikili yaptı sonra dörtlü istedi ikilimde dörtlümde temizmiş sıkımtı yok dedi ama bu afp değer yüksekmiş öyle dedi
Ela20 Mervecee hayırlı sağlıklı sonuçlar olsun inşallah benim ikilimi iyi sorun yok dedi üçlü tarama testim yaş riski var endişe etme bir detaylıyi göreyim dedi.
Ela20 Üçlü tarama testinde “AFP düzeltilmiş mom değeri (0,63) risksiz bölgede bulunmaktadır.” Yazıyor arkadaşlar bu değerden mi bahsediyorsunuz?
Kbbraa11 Mervecee bende de 76 çıktı doktor riskli bulmuştu doktor değiştirdim oda detaylı ultrasonda bi sıkıntı görmedi ve bu değerler hamilelikte değişir sıkıntı yapmayın demişti inşallah sende de bir sıkıntı çıkmaz
Kbbraa11 Mervecee tabii ki strese girme moralini yüksek tut beni doktor çok korkutmuştu çok ağladım ama rabbim en iyisini bilir sağlıkla alırsın inşallah kucağına 🙏🏻
Mervecee Duygu_85 senin eğitim seviyenide belirlemii olduk doktor yüksek dedi buma diyorum algın açık mı
ikincimucizemmmm Mervecee seni strese sokmuş resmen başka doktora git canım tek doktorla kalma bende sadece ikili testi yaptırdım 4 lü yaptırmadım istemedim haftaya ayrıntılıya gidicem testler insanı o kadar çok strese sokuyorki yanılma payları çok yüksek zaten lütfen kendini üzüp harap etme umarım hiçbirşey yoktur
Mervecee ikincimucizemmmm çok sağıl dün başka doktora gittim allahıma bin şükür gayet sağlıklı bir bebek dedi tm 20 dk milim milim her organına omiriliğine sırt açıklıgna baktı allahıma bin şükür yok dedi birşey şu gecenin yüzü suyu hürmetine rabbim evlatlarımızı korusun doktoru değiştirdim tabi ki 🤲🏻
Mervecee Volnes merhaba evet başka doktora gittim ayrıntılı bir şekilde baktı çok şükür herşey normal sırtta açıklık yok herşeyi iyi dedi