ayse1205 Allah Allah vardır bişey de doktora denk gelmemiş olabilirsin benimde sebepsiz denildi şehir Hastanesinde 3 buçuk seneyi aşkın gittim geldim hiç bişey demediler 2 aşılama yaptırdım tutmadı bı klinik bulduk gittim eski tahlillere bakar bakmaz prof senin tüpün tıkalı dedi Allah Allah ona rağmen 2 aşılama falan diye de şaşırdı hatta tüp bebek yaparım ama tutmaz falan diye bayağı bı konustuk laparoskopi icin fiyatta anlaşamadık makul değildi şehir e geri gittim dedim böyle böyle diye başlarından attılar ne akla hizmet demiş bilmem ne falan diye gel aşılama yapalım dedi tekrar sinirlendim hangisinin dgru olduğunu düşündük 3.bi doktor bulduk ona gitti oda teyit etti tüpteki sıkıntıyı gün alıp laparoskopi oldum dinlenmek istedim sonrasında hemen baslamadim tedaviye 3 ay geçti baktım olmadı 4.ay ilaç kullanıp adet söktürdük gidip tüp bebek yaptirdik çok şükür şu an bebeğim benimle