umyahsen Mom54544 aynen öyle ya gerçekten. Ben35+2im bulamadım inşaAllah sen bulursun😇🙏 bakalım bende doğana kadar arıcam 😅 çok rahatmış doğuma kadar çok iyi oluyormuş. Çokda mantıklı sürekli açılmaya vs bakacaklar. Buluruz heralde 😅