Neti Hiç gerek yok o yüzden ya onu alacağım yada bu düğmeli olanlardan onlarda 100 lira falan üzerine de güzel güzel hırkalar var ince kalın nasıl denk getirirsen ozamana onu alırım sabahlikmis lohusa set mis hiç bana göre değil zaten dantelli dantelli evlenirken kv aldi Nisan bohcamda bı iki kere anca giydim bazanin altını bekliyo aynısı yani lohusa takimlarida kutu içinde hiç gerek yok zaten bı annem bı eşim olcak pandemi de var sonuçta ekime kadar bitmeyecek de yani kendimi kandiramam ne kadar az masraf o kadar iyi bı kere giyilcek orda bana kalsa eşofman götürürüm de annemle eşim ikna olmaz 😂😂