Betulsarda Deletedmom35 Allah yardimcin olsun seninde ikimizinde allahtan az kaldi vallahi delirmem an meselesi bakma son zamanlar hormonlarda vurdu gene 2. Donem ne guzeldi😂
Tugbatkr ayasmelis merhaba öncelikle çok geçmiş olsun bende de tansiyon vardı 37+3 te sezeryan ile aldı doktor hiçbir sıkıntı olmadı gelişimini tamamlamış dedi doktor kuveze koymadılar direk yanıma verdiler oğluşumu 😍
Esmmaa Bende sezeryan olucam 37+5 im şuanda doktorum 29 hazirana gün verdi yani 38+3 ye tabi suyum vs gelmeZse 😀 38-39 diye biliyorum bende Doktorum 1 gün bile anne karnında durması çok önemli diyor
gizemgnll ayasmelis 37+1 de normal doğum için yattım sancıları hissetmeyince sezeryan oldum canım , cok sükür sağlıklı bebişim eger sezeryan düşünüyosan doktoruna söyşe simdiden ciğer geliştirici vurul, arkadasım hiç vurulmadı bebeği suan küvezde ben toplam 6doz vuruldum bi sıkıntı olmadı cok sükür
fk54 gizemgnll 34 sonra vurmadıklarını bılıyorum ama yinede ayrıntılı arastırmakta fayda var bende 32 vuruldum
Melos Minikyigitali sezaryen tarihini neye göre veriyorlar acaba ben 36+0 oldum bugün yarın muayene var bana tarih verir mi acaba ya da normal sezaryen der mi ki
Minikyigitali Melos Canım benim kanama riskim var kanamada daha çok son haftalarda oluyomuş doktor riske atmamak için alalım bebeği dedi. Ama bildiğim kadarıyla sezaryan olunca genelde 40 haftayı beklemiyolar nst çektirdiğimde oradaki görevlide söylemişti
fk54 ayasmelis canım sık dişini bende 37 +4 olan arkadaslarım var fakat en azından 38 gecmeye bak derim bendede aynı bel agrısı uykusuzluk hepsı cok karısık
fk54 Saganak Sabır et dua et bol bol canım piskolajık olarak biraz kendıne zaman ayır ben öyle yapıylrum benımde cok zor gectı ...
Elcnerdgn Canım normalde 37de istese alır ama bebek ne kadar fazla durursa okadar bebek için iyi 1hafta bile cok fark eder bebekte. Dirayetli ol canım ya 🤷♀️
Nestlenesfit Benim 38, haftam tam bayram haftsına denk geliyor. Ve sansıma bayram pazartesiden cumaya kadar sonra zatn haftasonu giriyor. Sezeryan istiyorum. Bu gittiğimde konusacagım doktorla acaba 37+06 da alırmı sezeryanla 🙄🙄
merveeed ayasmelis bende 35+5im 36 temmuz normal tarih doktor 18 19 20 temmuz seç bir tarih dedi yani bir hafta önce alcak ama ben sancı gelene kadar beklemek istiyorum bakalım
Minikyigitali Nestlenesfit Valla doktor ne derse o olur canım sıkıntı olmadığı sürece erken almamaya çalışıyolar tabi ama bebeklerimiz 36 haftayı doldurduktan sonra pek sorun olmuyo gelişimide iyiyse alırlar diye tahmin ediyorum 🙏🏻
gizemgnll fk54 ben 30 dan itibaren her gidişimde vuruldum , 30, 32, 34, 36, bide 37+1de hastaneye yattıgımda
Eagil Daha sonra emzirme vb sikintilar yasamamak icin dayan 39 a kadar bekle.hamilelikte bi sıkıntı yasadiginda hep devam etcek saniosn ama oyle olmayabilio sabret 🙏