rsm_0026 LC waikikiden bir tane büyük beden tayt ve hamile pantolonu aldım. Belli bir haftaya kadar taytla geçirdim. Karnım büyüyüp sıkmaya başlayınca hamile pantolonuna geçtim. 8 ayı 2 siyle geçirdim. Üzerine bol sweatshirt, tişört ,bol gömlek tarzı şeyler giydim.Arada kışlık 2 elbise vardı onları giydim birkaç kere.evde de alt pijamalarımın geneli boldu rahatsız etmedi onları giydim. Fakat sizinki sıkıyorsa kendi bedeninizden 2 beden büyük eşofman,pijamalar deneyebilirsiniz