Dorduzlerim bus91 yazmış allahtan bi dördüzü var anladık sıktı artık postları falan yazmış bi de altızlarım diye başlık açmış arkadaşa da komik gelmiş
ysmn_kck17 Dorduzlerim Kiz keşke ya ☺️ Allah’ım sagsalim kucagina almayı nasip etsin sanada çok şanslısın 👼🐣
Ekvatoral Dorduzlerim benim kanamam olduğunda her hafta gitmiştik o ara sonra da iki haftada bir gidiyoruz. O iki haftayı bile bekleyemiyorum. Doktorunuzun sık takip etmek istemesi bence çok güzel
Mom54544 Dorduzlerim Kanıtlanmış niseyinyok zarar olarak kulaktan dolma şeyler biraz araştırdım ben başta bulamadım etki
Mom54544 Dorduzlerim Ben dedim doktoruma ilk 2 ay 2 hafta da bı gittim şimdi aylık gidiyorum gittiğimde doktorum ozlettiniz kendinizi falan diyo hocam siz istiyosunuz ayda 1 diye bence şu makinayı bana verin ben evde her daim bakayım kendim diyorum gülüyo 😂
Dilangunes Dorduzlerim Vallahi benim çoğul gebeliğim yok 2 haftada bir gidiyorum bazen haftada bir pinpiriklikten 😂 28+1
Uerdem Dorduzlerim ben hamileyken hep mr ve ultrasonda çalıştım kanıtlanmış bir zararı olmadığı biliniyor
VeraVrea Dorduzlerim ultrason adı üstünde ultra-sound yani radyasyon yayan bir görüntüleme cihazı değil. Sesi algılayıp görüntüye dönsütürüyor bir zararı yok :)