Hanim90 Canım benim doktorum sezeryanı önerdi, normal için iğneyi erken bırakman gerekiyormuş oda bebeği riske atar dedi. Ve doğumdan 12 saat sonra sende iç kanama yapar buda seni riske atar dedi. O yüzden sezeryan olacağım bende nasipse, riske atmaya hiç gerek yok sağlıkla gelsinlerde ❣️