Hamile olduğumu 4 gün önce öğrendim. Oh 9 ay rahatım, rahat rahat kılarım namazımı hem de kazalrımı vermiş olurum dedim. 2 gün sonra fazla hareket etmemem gerektiği söylendi. En çok üzüldüğüm de namaz oldu. Bu zor dönemi atlayayım namaz kılamıyom diye çok rahtsızım zaten.