IaybukeeI canım öncelikle geçmiş olsun çok üzücü ve sarsıcı olabiliyor haklısın ama her şerde bir hayır vardır en kısa zamanda sağlıklı bir gebelik geçirmeni dilerim. Açıkcası ben de maneviyatı kuvvetli biriyimdir ancak muska vs böyle şeylere inanmam. Hormonların artması nedeniyle hemen hemen her hamile garip rüyalar görür. Bilimsellikten şaşma ve doktorunun bu konuyu araştırmasını bekle en olmadı perinatolojist olan doktor bul kendine bu konuda uzman oluyorlar ayrıca ne güzel gebe kalabiliyorsun demek ki düşük yapma sebebini bulup, tedavi olduktan sonra sağlıklı bir gebelik ve doğum geçireceğine eminim. En azından derdinin çaresi var lütfen üzülme ♥️🍀