Kızlar hatırlarsanız dün gece bi post açmıştım. Lekelenmem var ve ağrı eşliğinde diye. Bugun hastaneye gittim ve tekrardan dusuk yaptığımı öğrendim. Doktor kendi kendine düşebileceğini söyledi. Geç döllenmeydi normalde 6 haftalık olması gerekirken 4 hafta 6 günlüktü keseyi görmüştük dün . Eve geldiğimde hafif lekelenmem olduğunu gorup doktorumu aradım progestan verdi içip uyumustum. Gece ağrıyla uyandım ve sonuç tekrarlayan ikinci düşüğüm o kadar üzüldüm ki şuan inanın zor yazıyorum. Üst üste neden düsük yaşanır ki. Doktor rahmin gayet güzel duvarın ince ve hamileliğe çok yatkın demişti oysaki doktorumu degistirmem gerekir mi. Lütfen bilgilendirin beni.