Sol kasık ağrısı,bulantı az ,tüm vücut kurudu kollarım bacaklarım pul pul dökülüyor, ekşi tatlı tuzlu hepsini aşeriyorum ,güzelleştim ,iştahsızım ,12 haftalık ve 15 haftalıkken kız dedi doktor ama ben hala inanmıyorum sanki en sonunda erkek çıkacakmış gibi