Zeynep0886 Nadide87 kesinlikle oğlum solumdaydı şimdi yine hamileyim bu bebeğim sağımda ve yine erkek
Zeynep0886 HappyMom Sweatbabyyy benimde iki hamileliğimde bir birinin tam tersi ama ikiside erkek istisnai hamilelik yaşıyorum sanırım
edanurciftci alpinannesiii benim de cinsiyete daha var bana da erkek diyorlar bende erkek hissediyorum ama kız olsun istiyorum 🥰🥰
Nermism satigul tatlı yerken kizmi oluyor?ben hamile oldum olalı ekşi yiyorum.her gün bir kilo erik tuketiyorum.henuz cinsiyyet bəlli deyil,doktora gittim, cinsiyyetini gostermedi,bacak bacagin üstünə atmış😂
Hatice1721 HappyMom ilk çocuğun saçının arkasında üçgen aşağı doğru inen saç varsa arkasından gelecek kız olurmuş .
Ayssenurkndss HappyMom eskilerde cinsiyet öğrenmek için bi minderin altına bıçak bi minderin altına makas koyarlarmış hamile anne makasın olduğu mindere oturursa kız,bıçağın olduğu mindere oturursa erkek olur diyorlardı 😂😂
Mutluolmaliyim Ayssenurkndss bana yaptılar makasla oturdum 😀 10 haftaliğim bakicaz artık canım doğrumuymuş😜
Ayssenurkndss HappyMom birde Çin takvimi duymuştum internet üzerinden yaptık kız olucağı çıktı ama oğlum olucak 😍💙🙏
Pitpite Busevurhan ben evdeki perdeleri gördükçe kusmaya gidiyordum sonuç bi oğlum var bence hamilelik kişinin bünyesiyle alakalı ama ilk aylarda şekerli görmek dahi istemiyorken cıkolatalı şeyler çok yedım 5 . Aydan sonra. Ye tatlıyı çıkar Hakkı’yı doğru olabilir bilemiyorum 😀
ogrencianne HappyMom tatlıya aşık olan ben hamileliğimin başlangıcından beri tatlıdan soğudum. Sürekli tuzlu, ekşi şeyler yemek istiyorum. Sonuç olarak inşaAllah bir kız bebeğim olacak ☺️
Mumeray ogrencianne bünye neye ihtiyaç duyarsa vitamin yönünden onu canı ister diye biliyorum bende kızımda hep tatlı çikolata yedim bu gebeliğimde de meyve ve tatlı yiyorum bünyeden kaynaklı bence diye düşünüyorum artık 😉
satigul Nermism bence tatlı ekşi muahabbeti büyük hurafe 😊 arkadaşımla aynı dönemdeyiz o çok ekşi yedi ben çok tatlı yedim ama ikimizin de kız 😊
Selocan59 Nermism tatlı erkek oluyor ekşi kız ye ekşiyi doğur Ayşe’yi ye tatlıyı doğur Hakkı’yı derler
duygu0693 Bende hep sağ kasığımda hissettim bulantım kusmam çok olmadı tatlıda yedim ekşise 😄 kese şeklimizde yuvarlaktı doktor bugün erkeğe benzetti bakalım sağlıklı olsunlarda
yenianneee2 benim de bilememisti, hepsi yalan. bi tek cin takviminin tutturduğunu iddaa edenler var ama benim yaşım tutmadı
Berika18 HappyMom ekşi aşerirsen kız tatlı erkek diyorlar ama benim annem 3 kız çocuğu doğurdu ilk hamileliğinde ekşi erik limon falan full ekşi aşermiş 2. De full tatlı 3. De tatlı aşermiş ama karın yapısının bende doğru olduğunu düşünüyorum top gibi olursa erkek oluyor yayvan kız
MinikKalbimmmm HappyMom hepsi olmasada bi çok belirti aynı benimkiyle 🥰 makas/bıçak ve yüzük testinde kız çıkmıştı. İlk 3 ay her gün kustum. Hep ekşi şeyler yedim hatta ilk 3 ay normal su değil limonlu su içiyordum😬 kız annenin güzelliğini enerjisini alır babam beni daha çok sevsin diye derler. Gerçektende öyle oldu kocam bile bi çirkinleştin sen diyo sağolsun😂😂 sol tarafımda hissediyorum daha çok zaten ve evet karnımın alt kısmına yerleşti 🥰 26. Haftadayız kızım olcak inşallah🥰 çoğu hurafe doğru bence😁
BeyzaOzmn alpinannesiii benimde sol ağrırdı en başından beri hatta bugün kontrolüm vardı eşime dedim doktor ne tarafıma bakıyor bak ben heyecandan unuturum dedim. Tam orta hafif sol a baktı dedi