Remziye_2121 canım ben 15 haftalıkken doktorum cinsiyetini söyleyeyim mi dedi olur tabi belliyse dedim.İlk çocuğumun ne olduğunu sordu erkek dedim iyi bari bu da kız dedi.Dedim sağlıklı olsun ne olursa olsun niye öyle söylediniz, bazıları söylenmesini istemiyormuş kız deyince aldırma kararı aliyolarmis 😏 muhtemelen bu devlet hastanelerinde tedbir amaçlı.Belki ilk çocuğum kız deseydim bana da söylemezdi 🤷