Remziye_2121 genelleme yapmamasanız çok iyi olur. Ben gittigim devlet hastanesindeki doktorlarin ilgisinden de bilgisinden de genel olarak memnun kalmisimdir.
Ilgisinden memnun kalmadiysaniz doktorun, ya doktoru degistirirsiniz ya hastaneyi olur biter. Bu tavirla diger doktorlarimizi da zan altinda birakmis oluyorsunuz.