Remziye_2121 sanırım o doktor sıkıntılı bende sinop da yaşıyorum ilk zamanlar özel e gidiyordum samsun a sonra zor olmaya başlayınca devlet e geldim özeldeyken bebek kendini göstermedi sonra devlet de doktorum a sordum 20.haftada %70 Erkek demişti sonra 22 de erkek oldugu nu kesin olarak söyledi özel kadar uzun süreli muhabbetler yaşamıyoruz ama devlet de iyi ya