Remziye_2121
Canım öyle diyorsun ama bende özeli anlatayım!! devlete gidiyorum bari herkese aynı muamele olduğu için zoruma gitmiyor. Bende rabbim sorun sıkıntı aciliyet vermedikçe asla özele gitmem. İşte ben cinsiyet öğrenmek için özele gittim tabi biraz geç kaldım öğlen arasına on dakika vardı neyse aldı içeri(bu arada sürekli gittiğim doktor) cinsiyetine hemen baktı erkek dedi ama eşimi içeri almadı öğlen arasına girince,eşimde dışarıda bekliyor onu cagirsinlar diye neyse ben çıktım eşim niye beni almadılar bende gormke istiyordum heyecanla bekliyordum diye bende dedim ki haftaya kontrole geliriz o zaman görürsün dedim. O da tamam dedi. Neyse kontrole gittik bana noldu niye geldin dedi bende dedim ki geçen hafta eşimi iceri almadınız bebeği merak ediyor o yüzden geldik. Yüzlerini bir görsen dövmedigi kaldı bir tek. Neyse içeri aldı biz nasıl eşini almadik geçen hafta öyle bişi olamaz biz herkesi alıyoruz falan dedi bende yakan mi soyliycem almadınız öğlen arasına girdi diye dedim sonra eşimi çağırdi eşime gördün mü rahatladın falan dedi ben bir sinir oldumm. Eşimde sinirlendi. Dedim bir daha rabbim dusurmedikce gitmiycem🙄🙄😒