Selam bayanlar size danışmam gereken bi konu var da. Geçen gün gebelik testi yaptım pozitif çıktı inanmayıp 1 gün arayla ikişer kez evde test yaptım ve hepsinde çift çizgi. Bugün de doktora gittim ve hiç bişeyin olmadığını kese dahi olmadığını söyledi ve kan istedi. Kan tahlilini de yarın sağlık ocağında vercem pazartesi gününe çıkar sonucu. Ama ben tam olarak kese ne zaman belli olur merak ediyorum daha doğrusu gebelik var mıdır diye onu merak ediyorum