Kızlar merhaba bugün doktora gittim bebeğimin kilosu 2115 grammış boyu da 45 buçuk cm dedi doktorumuz . 2 hafta önce gittiğimizde 1970 gramdı 2 haftada 145 gram almış bebeğim . Doktora sordum iyi gibi dedi gibisini anlayamadım pek sizin bebişleriniz kaç kiloydu 34. Haftada normal mi benimki acaba ? Bugün doktorumun tavırlarını hiç beğenmedim , sorduğum sorular hep yarım kaldı böyle değildi ne oldu adama anlayamadım valla 🤦🏻♀️