mommy2 https://imgyukle.com/i/OBVV28 Arkadaşlar merhaba vajinanin sağ dudaginin oldugu kemikte isaretledigim yerde 1 aydir hafif hafif agrilar var neden bilmiyorum acıyor gibi oluyor hareket edince. Doktoruma sordum bilmiyor galiba cevap veremedi ne yapmam lazım?
Minnosunannesiii mommy2 kaç haftalık sın 🤣🤣 benimde tammmm orası ve her iki taraf pelvis bölgesi diye geçiyor sanırım oralar bebek büyüyor ve baş aşağı geliş kanala girmeye çalışıyor rahimde genişliyor ondanmış
berilkus mommy2 Çok yaygın bir şey canım benim de var, burda pek çok annede de var. Yürütmüyor, uyutmuyor, yatakta döndürmüyor. Gebelikte yaşadığım en zor şey bu çatı ağrısı oldu.
Alyaesmaa mommy2 Bende 21haftalık sayılırım benimde aynı yer ağrıyor çatı ağrısı. Dikkat ediyorum bebek baskı yapıyo galiba ondan annemde yada kayınvalıdemde kalıyorum çünkü ilk kızımda erken doğmuştu bunda ne kadar dikkat edersem o kadar iyi
ecemp161013 mommy2 sonlara doğru cati agrisi oluyormuş benimde sizin gibi 20. Haftada başladı herkes normal dedi 21. Haftada detayli ultrasonda rahim agzi 5 mm düştüğünü öğrendik acil dikis atıldı korkmayın normalde olabilir ama haftanız erken bi doktora görünmekte fayda var yaşayan biri olarak diyorum korkmadan gidin çözümü var sonuçta gec olmadan insallah benim gibi değildir 🙏💕
Minnosunannesiii mommy2 ooone hafifi adım atamıyorum o kadar sızlıyor sağa sola dönünce ayağa kalkınca adım atınca
UralAybars0921 mommy2 ben de 20. Haftadayım aynı yer aynı şekilde ağrıyor. Hareket edince falan ama bu haftalarda normal diyorlar.
mommy2 berilkus buna cati agrisi mi deniyor 😔 o meşhur agri bu muymuş ya? Yatakta dönünce de acıyor cidden bi anda. Ya da yürürken ayağımın üstüne bastığımda oluyor bir şey taşıdığımda felan sanki kas agrisi gibi hareket edince acıyor. oysa ki kemik agriyor 😫
berilkus mommy2 Ben de çatı ağrısı dendiğini burdan öğrendim işte tam vajinamın altındaki kemik ağrıyor. 36′dayım hala devam ediyor, doğuma kadar da geçmeyecek belli
nergiz__ 20.haftalarda benim de çok ağrım oluyordu yürümekte zorlanıyordum. Pelvis kemiklerinin eklem yerlerinde oynama oluyormuş bebek büyüdükçe Mümkün oldukça dinlenin, uyurken bacak arasına yastık koyun bir de ağır bişey kaldırmayın
minikem mommy2 çatı kemikleri genişlemeye başladığı ve bebek büyüyüp baskı yaptığı için ağrı olurmuş yaklaşık olarak 25-26. Haftadan beri çekiyorum bu ağrıyı 🙇🏼♀️
ecemp161013 mommy2 başka belirti yoktu ama evet detaylıda çıkardı ama birden de olabiliyor takipte kalın is yapmayın ve iliski doktora gidene kadar dikkat edin biraz 🙏
Nymphadoraa @Mommy2# 36+1 haftalık hamileyim geçen haftadan beri alt taraftaki kemiklerim ağrıyor ikiye ayrılıyor sanki 😐 oturup kalkamıyorum paytak paytak yürüyorum yatakta dönemiyorum 😅geçen hafta da gittim doktora bugün de gittim sancı vs yok. Doktorum bunların artık normal olduğunu vücudun doğuma hazırlandığını söyledi. Elimden geldiğince uzanıp dinlenmeye çalışıyorum o zaman biraz azalıyor ağrı