FilizYldrm Magnezyumdan oluyor ben 1 gün aksatınca tekrar başlıyor sakın aksatma benim 20 haftada başladı 26 haftadayım ilaçla geçiyor 🙏🏼
MerveYaarCldr Sumeyye12 jel kullanma belim tutuldu onda bile jel vermedi doktor önermedi canım magnezyum iste doktorundan krampları uyuşmaları geçiriyor magnezyum eksikliğinden oluyor😊
elif0690 Sumeyye12 Canım ben de yaşıyordum gecelero yatakta dönerken oluyordu..Ve bağırarak uyanıyordum.Magnezyum eksikliginden kaynaklı oluyormuş..Şimdi ilac kullnıyorum ve çok şükür gecti..