Tarkan evet sorma canım aslında çok iyi isim yapmış bir doktor hatta benim arkadaşlarimdan bir sürü gidip memnun olan var ama bana böyle denk geldi demek ki. Hani doktor olarak söylemesi gerekir riskleri tamam ama ben de ilk defa hamile kalmışım ne hocam mol gebelik bilmiyorum ne olduğunu diyorum olabiliyor bazen diyor. İnternete de bakınca zaten tamam kesin öyleyim zaten bulantım falan hiç olmadı da bebek yok diye o hafta dip köşe temizlik yaptım bir sürü ağır iş, eşim diyor napiyorsun ben diyorum zaten yok bebek boşver 🙄 Allah korumuş yani bebeğimi