Nurayselvi korkma canım kendimi hatırladım anlatayım sana durumumu . Benim alttan muayenede bile bebek görülmemisti o hafta hemen kürtaj falan dedi hatta mol gebelik gibi sanki dedi, mol gebeliği araştırdım internette neler neler diyor kansere çevirir iki yıl bebek olmaması gerekir vs diye. Eşimle sarılıp ağladık çok kötü geçti o haftam, bir hafta sonra başka doktora gittim bebek de var kalp atışı da var mol gebelikle de alakası yok dedi hüngür hüngür ağladım doktorun yanında. Şimdi 26 haftalık olduk çok şükür doktorum hala der nasıl ağlamıştın diye inşallah senin de haftaya öyle olur yine de başka doktora görün derim 💕